esmaspäev, 28. veebruar 2011

Eesti Vabariigi sünnipäevatort ˇ93

Motivatsiooni sain nami nami retseptivõistluse teemas ja soovist alustada kevadise dieediga. Dieet aga tähendab alati minu jaoks vaid seda, et ma loobun magusast ehk väldin suhkrut sisaldavaid tooteid.Ühtlasi on see ka minu esimene martsipanikattega tort :).

Biskviit:
4 muna
1,5 dl suhkrut
1,5 dl jahu
0,7 dl jahvatatud mandleid
1,5 tl küpsetuspulbrit

Kreem:
1 keskmine banaan
1 avakaado
380 ml vahukoort
200 g toorjuustu
3 spl suhkrut

Kate:
u. 380 g valget martsipani
kaunistuseks glasuuri (piparkoogiglasuur + toiduvärvid)

- Munad vahusta suhkruga, lisa jahu ja küpsetuspulber, viimaseks jahvatatud mandlid. Sega kõik ühtlaseks taignaks.
- Küpseta 180 kraadi juures u. 30 minutit.

- Vahusta vahukoor suhkruga, lisa toorjuust.
- Lisa vahukoore-toorjuustu segule kahvliga püreestatud banaan ja avakaado, sega kreem ühtlaseks.

- Biskviit lõika kaheks.
- Kahe biskviidi vahele laota kogu kreem.
- Lase tordil vähemalt neli tundi (minul seisis ööpäev) külmas seista.

- Katta tort martsipaniga. Õpetus siin.
- Tordi kaunistasin piparkoogiglasuuriga, millele lisasin toiduvärve. Tordile kirjutasin Eesti hümni ühe salmi, milles muutsin sõna "kasvatand" sõna "kasvatad" vastu. Võibolla olen ma kiiksuga, kuid mitte kuidagi ei suuda mina kirjutada, et riik on mind üles kasvatand, olgu see hümn v luule.

HEAD MAIUSTAMIST!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar