pühapäev, 20. veebruar 2011

Pehme virsikukook

Pean täiesti ausalt tunnistama, et olin peaaegu unustanud oma blogi, kuna kahjuk läks meie digikas katki :( Mina sain digikat kasutada vaid u. neli aastat ja abikaasa seitse :((( Edaspidi lisan siis telefoniga tehtud pilte. Küpsetanud olen ma viimasel ajal suhteliselt vähe..
Lisan siis n.ö päris enda retsepti..Külaliste tulekuks sai siis kook välja mõeldud ja küpsetatud, nimeks panin talle "Minu mäng".

Põhi:
2,5 dl jahu
120g võid
2 spl suhkrut
näpuotsaga soola

Kate:
1,5 dl vahukoort
1 dl suhkrut
3 muna
3 spl hapukoort

280 g konserv virsikuid
kaks peotäit mandlilaaste

- Haki või jahuga, lisa suhkur ja sool ning sega ühtlaseks.
- Suru taigen vormi ja küpseta 200 kraadi juures 10- 15 minutit.

- Klopi munad lahti.
- Vahusta vahukoor.
- Lisa vahukoorele munad, hapukoor, suhkur ja sega ühtlaseks.
- Eelküpsetatud põhjale lisa konserv virsikuid ja vala peale kate.
- Katele raputa peale mandlilaastud.
- Küpseta kook u. 30 minuti 180 kraadi juures. Igaksjuhuks proovi tikuga ennem välja võtmist järgi, kas on piisavalt küpsenud .
Mõnusat maiustamist :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar